Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

UWAGA !

Transport GRATIS
Uwaga ! Zamówienia realizujemy do 15 grudnia 2018 r
Tel.+48 (34) 371 00 23
Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

REKLAMACJA  PRODUKTU

  1. Reklamacje są rozpatrywane na podstawie zgłoszenia reklamacyjnego.
  2. Reklamacja uznana odsyłana jest na koszt sklepu, a reklamacja nieuznana na koszt Klienta.
  3. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest doręczenie dowodu sprzedaży.
  4. Dla produktów zakupionych w grudniu reklamacje należy zgłaszać najpóźniej do 18 grudnia.

REKLAMACJA DOSTAWY

  1. Przy odbiorze należy sprawdzić przesyłkę.
  2. W przypadku, gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwarcia należy odmówić przyjęcia przesyłki lub w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. W razie stwierdzenia niezgodności należy sporządzić protokół szkody.


Witryna stworzona na platformie